|
1. Cenny
Wszystkie
ceny przedstawione w cenniku są cenami netto i nie obejmują podatku VAT (22%).
2. Realizacja zamówień i dostawy
Zamówienia
Akceptujemy zamówienia pisemne (faksowe) oraz zamówienia przesłane
za pośrednictwem poczty elektronicznej. W zamówieniu należy sprecyzować:
- szczegółowe dane zamawiającego (pełna nazwa firmy, kompletny adres, numer NIP, numer
telefonu i faksu, imię i nazwisko osoby zamawiającej),
- specyfikację zamówionych produktów (ilość i rodzaj towaru – prosimy o używanie nazw i
numerów katalogowych zgodnych z naszym cennikiem),
- oczekiwany termin dostawy,
- oczekiwany sposób dostawy – spedytor,
- miejsce dostawy o ile nie jest nim adres zamawiającego,
- oświadczenie upoważniające SAN System Sp. z o.o. do wystawienia faktury VAT bez podpisu
odbiorcy.
Zamówienia potwierdzamy e-mailem lub faksem.
Uwaga: realizujemy zamówienia tylko pełnymi opakowaniami.
Firmą rozpoczynającym współpracę handlową oferujemy sprzedaż z odroczonymi płatnościami (przelew) po
spełnieniu przez nie następujących warunków:
- zrealizowana transakcja gotówkowa (pobranie lub przedpłata przy sprzedaży wysyłkowej),
- dostarczenie (przesłanie) do SAN System Sp. z o.o. kopii dokumentów rejestracyjnych firmy,
która chce nawiązać współpracę,
Wykaz dokumentów:
- wpis do rejestru handlowego lub wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej,
- dokument nadania numeru NIP,
- dokument nadania numeru REGON,
- oświadczenie o upoważnieniu SAN System Sp. z o.o. do wystawiania faktur VAT bez
podpisu (stałe lub jednorazowe)
Dostawy
Towar przesyłamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej (DHL lub innego ustalonego z
zamawiającym spedytora). Koszty wysyłki pokrywa odbiorca (chyba, że ustalono
inaczej). Typowo zamówienia realizowane są w następnym dniu po złożeniu
zamówienia. Ubezpieczenie towaru w transporcie tylko na życzenie klienta.
Standardowo razem z towarem przesyłamy fakturę VAT.
3. Warunki zapłaty
Zapłata za towar zakupiony w SAN System Sp. z o.o., następuje na zasadzie przedpłaty
bądź gotówką w dniu odbioru towaru lub przelewem w terminie wskazanym na
fakturze. Warunki zapłaty podlegają obustronnej negocjacji. Dotyczą one poziomu
cen, terminu płatności oraz limitu kwoty zakupu.
Zastrzegamy sobie prawo do odmowy udzielenia kredytu kupieckiego bez podania przyczyny.
Przekroczenie terminu płatności wskazanego na fakturze spowoduje naliczenie odsetek za każdy
dzień zwłoki. Za dzień zapłaty uważamy dzień wpływu środków finansowych na
nasze konto.
Zastrzegamy sobie własność towarów aż do całkowitej zapłaty faktury wraz z ewentualnymi
odsetkami i kosztami dodatkowymi.
Nie ma możliwości sprzedaży towaru do Klienta, który aktualnie zalega z płatnościami aż do czasu ich
całkowitego uregulowania.
|